Home > Twitter > Vrea Twitter să achiziţioneze TweetDeck?

Vrea Twitter să achiziţioneze TweetDeck?

Twitter încearcă să facă o serie de schimbări privitor la managementul companiei încercând să lărgească paşii acestui extraordinar serviciu de mesaje. Compania din San Fransisco doreşte să facă acest instant messaging mult mai accesibil şi mai uşor de navigat pentru persoanele noi ajutând astfel userii vechi să găsească un conţinut interesant în mod permanent. Twitter are peste 200 de milioane de utilizatori înregistraţi însă compania nu menţionează câţi din aceştia sunt activi.  Useri discută tot felul de topicuri, dar o parte din aceştia, în special cei adulţi, cred că acest serviciu este un vehicul prin care celebrităţile îşi transpun gândurile online.

Twitter vrea să arate cum va funcţiona serviciul când este folosit de userii noi, deci pentru prima dată, scoţând în evidenţă tweet-urile date de oamenii din aceleaşi regiuni geografice, cum sunt politicienii, artiştii şi aşa mai departe.  Twitter ar trebui să atragă cât mai mulţi useri ai internetului astfel încât să îşi poată justifica evaluarea ridicate la miliarde de dolari. Foarte multă lume ştie de Twitter, ştie că există, dar ei ar trebui să înţeleagă ce este Twitter şi cum pot ei participa la acest serviciu. În ultimele luni, compania încearcă să construiască o serie de instrumente folositoare utilizatorilor puternici.

Dincolo de asta, Twitter se află în discuţii avansate îi achiziţionarea unui program folosit de foarte mulţi utilizatori, de a vizualiza şi manageria tweet-urile, TweetDeck, pentru o suma impresionant[ de 50 de milioane de $. Oarecum este neclar când va avea loc acestă schimbare sau cum va folosi Twitter, TweetDeck. Această mişcare vine după ce Jack Dorsey s-a întors la compania ce a creat-o, după mai bine de doi ani. Dorsey J. conduce însă şi un alt proiect personal, Square Inc.

Twitterul permite utilizatorilor să posteze mesaje de până la 140 de caractere lungime, mesaje ce pot fi vizualizate de alţi utilizatori în timp real. Oamenii se loghează, mai mult prin intermediul telefonului mobil, dar nu numai, şi urmăresc tot ce este interesant pentru ei, de la evenimentele sportive la transport sau dezastre naturale. Egiptenii, de exemplu au folosit acest serviciu pentru a revoluţiona protestele de stradă de acest an. Compania însă merge încet în acest proces de a face un business din popularitatea acestuia, precum a reuşit Facebook. eMarketer a carculat că reclamele pe twitter de anul acesta au ajuns la 45 milioane de $ şi se aşteaptă ca în acest an să ajungă la 150 milioane $.

Interesant este că TweetDeck a fost raportat ca fiind cumpărat de UberMedia în februarie 2011, pe suma de 30 milioane $. UberMedia a fost înfiinţată acum câteva luni de zile de către compania Idealab, prin antreprenorul Bill Gross, care mai deţine UberSocial, Twitdroyd, Echofon şi UberCurrent o combinaţie ce însumează circa 11% din toate tweet-urile trimise. Idealap este un incubator care include o serie largă de compani, dintre care cele mai cunoscute sunt Picasa, Compete, Citysearch, eToys.com, Answers.com şi Netzero.

A existat şi un mic conflict între  Twitter şi UberMedia. În februarie, Twitter a banat  UberSocial and Twidroyd pentru violarea API-ului.  Asta a fost puţin înainte să apară zvonurile cum că TweetDeck ar fi fost achiziţionat de UberMedia.Tot zilele trecute, pe CNN a zburat o ştire cum că UberMedia ar construi un competitor pentru Twitter. Este posibil ca acest nou serviciu să înlăture restricţia de 140 de caractere. Lucru aiurea bună părerea multora, până la urmă acesta este şi farmecul acestul serviciu. Scurt şi clar. Încerci să îţi concretizezi idea principală în câteva caractere.

Twitter nu doreşte ca o altă companie să îi controleze peste 20% din ecositemul lor, astfel de aici pleacă şi zvonurile legate de cumpărarea TweetDesk, oferind un preţ mult mai bun decât preţul oferit de cei de la UberMedia, undeva la 50 milioane $ .  Twitter ar trebui să înţeleagă că oamenii (cei care au cap) doresc să primească informaţii relevante, astfel încât ar trebui să introducă un sistem de filtrare mult mai avansat decât cel actual. Până la urmă calitatea contează mai mult decât cantitatea. Urmăreşte-ţi interesele, descoperă lumea!

Categories: Twitter Tags: , ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment