Home > Google > Lary Page revitalizează strategia companiei Google, pe Social Media

Lary Page revitalizează strategia companiei Google, pe Social Media

Larry Page, unul din cei doi fondatori Google, și-a început rolul de CEO al gigantei compani încă de luni, săptămâna trecută. Acesta la înlocuit pe Eric Schmidt, acum Președintele Executiv al companiei. Încă din prima săptămână, Page încearcă să-și pună ideile în practică. Astfel el dorește ca angajații Google să primească o serie de bonusuri în funcție de succesul produselor ce vizează mediul social. Google încearcă din răsputeri să lupte cu Facebook în ceea ce privește succesul în crearea unui produs social care să rivalizeze puternic cu produsul lor. Astfel, Page a trimis un reminder celor din companie, în care alerta angajații cum că 25% din bonusul anual luat de ei, va fi în funcție de succesul sau insuccesul strategiei pe social media a companiei în 2011. El dorește ca toți angajații să fie direct implicați în lansarile produselor Google’s social promovându-le familiei, prietenilor și așa mai departe, iar mai apoi să aducă un feedback companiei. Un alt lucru pe care Larry l-a făcut de când este la conducerea companiei a fost, să împartă business-ul în șase unități, promovând la titlul de Senior Vice President șase directori. Astfel,  Alan Eustace (SVP la search), Vic Gundotra (SVP la social), Salar Kamangar (SVP la YouTube), Sundar Pichai (SVP la Chrome), Andy Rubin (SVP la mobile) și Susan Wojcicki (SVP la advertising). S-ar presupune că produsul Google rival cu Facebook va fi Google Circles care se preconizează ca va fi lansat, în la sfârșitul acestui an, iar cel mai recent produs Google social, lansat chiar acum câteva săptămâni, a fost Google +1, un instrument care le permite oamenilor să acorde un rating căutărilor. Mai multe detalii despre +1 aici. Va reuși Google să rupă supremația Facebook-ului în mediu social?

Categories: Google Tags: , , ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment