Baidu a bătut Google în China
După cum se știe companiile americane de internet domină întreaga lume, cu o singură excepţie. În China, şi Asia mai exact, se chinuie să-şi croiască un nume. Şi nu pentru că nu ar fi încercat, ci pentru că firmele asiatice sunt deja înrădăcinate, inteligente şi înţeleg mai bine piaţa. Dar sunt şi excepţii: Twitter şi Yahoo.
Google a încercat permanent să capteze piaţa chineză ani buni, dar a renunţat la acest lucru la începutul lui 2010. De cealaltă parte, Baidu înregistrează un succes fenomenal şi este motorul de căutare care a bătut Google, cu o cotă de piaţă de aproape 60% în China şi peste 6% din piaţa globală. Îl puteți încerca aici. Mai impresionant decât atât este faptul că, 99% dintre utilizatorii chinezi folosesc la un moment dat Baidu, deşi folosesc şi alte motoare de căutare, ceea ce explică cota de piaţă de 60%.
sursă: Business Insider
Notă: Timp de câteva zile vă vom preznta o serie de companii asiatice care sunt peste cele americane. Urmăriţi categoria Competiţie